Göteborg

Imorgon fredag sticker jag till Göteborg, för att träffa linda, men det kan ni ju se längre ner på sidan.

Det är bara det att jag inte kommer kunna uppdatera sidan på ett tag för att min dator har gått sönder och står just nu på reperation.

Sedan föra uppdateringen har jag hunnit vara på en massa roliga prommenader och har även varit och gått flagg marchen från Möllan till Stadion då MFF spelade sin första himma match för säsongen.

Igår Onsdag klarade jag av Funktions beskrivingarna som är det sista delmomentet för att ta Lastbils behörighet (C) alltså kan jag nu mera titulera mig som Lastbils Chaufför! Någon som har ett rolig jobb i malmö så tackar jag mycket gärna ja för detta!

Det har även börjat röra sig på bil reperationen mest så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0