Malin

Em ska se nu. Det var en dag jag råkade skriva till Malin via Msn. Jag tror det var för att hon bara gått förbi mig på ett övergångsställe när jag stod i rödljuset och tuttade och allt på henne. Vi snackade lite löst sammanhängade och plötsligt när jag tjurat en stund för att hon dissat mig och för jag inte hade något och göra så kom meddelande där det stod att jag skulle komma över och se på när det inrede hennes nya rum. Det ska jag säga det var en fröjd för ögat att se Tord Näckrup vs. Malin Näckrup, kostigt det kunde hålla sig så sams under en längre tid!

Maulin
Maulin drack en öl och snackade skit med mig och mamma

Mamma var hungrig och ville ha en Våffla så jag och Malin fick lydigt gå ut och göra som mor min sagt till oss. Läsa innan till kunde hon och även vispa så jag fick ha två kamrer igång så hon fick bilder och jag fick bilder.

V?fflor
Våffel kungen

Jag höll i kamran denna kvällen och slapp koka våfflor det sköte Maulin, och det var nog tur det. Jag är inte så bäst på det, jag brukar glömma och säga att det är någon annans fel. Men jag kan avslöja att hon både tjuvåt och slajmade ner dem i botten. Jag tror det är Malin fel alltihop.

Konst?
Avundsjuk på detta konst styck ellre vadå?

Mamma har målat sin ytterdörr med Svart tavelfärg så man kan klottra roliga meddelande på den, eller göra som Malin en jätte fin teckning på typ sådär 30 sekunder medan vi bara stod och slö snackade. Resultatet blev såhär, och det är ju inte fy skam. Alla som läser får gärna komma hit och ta er egna lilla plats på dörren, det hade varit jätte skoj! Alltid rolig med massa roliga meddelande och bilder. Ska nog göra så på min egna dörr till rummet och ha det som gästbok eller något.

Hade bra! bilderna från Danmark kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0