Första Publiceringen med nya kamran

Ja då var man iväg i mellan dagarna och köpte ny kamra, det fick bli en Nikon D40. Inte så värst dyr och inte den bästa på marknaden. Men den duger till mig.

Jag och Linda bestämde oss för att gå ut och gå i det fina vädret i Göteborg. Det har nämligen varit sol och sådär 5 grader idag, det var länge sen man var med om det. Både i Karlskrona, Skåne och Göteborg. Men nu var det det och det resulterade i minst en bild som kommer här.

Solnedgång
Ett vackert rosa moln bredvid ett lila jag tyckte det var vackert

När vi var nere i skåne så var Sofia på besök först var vi ute och gick, (utan kamra). Sedan åkte vi hem och lagade pizza och såg på massa film. O då fick jag en bild på Linda o Sofia.

Linda och Sofia
Där har vi dom

Ja det var väl inte den snyggaste bilden på dem två men dock fick jag en. Är inte Sofia vacker i min jätte stora t-shirt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0