Lite fler bilder

Denna gången från kungsholmen.

Fick några minuter över när jag så jag la över bilder till den gamla datorn den jag har internet på, så jag kunde lägga upp lite bilder från kungsholmen när vi var där med Lumpen.

Kungsholmen
På väg ifrån Kungsholmen

Tyvärr så var vädret inte så bra, som det brukar var på våren. Så det flesta bilder från Kungsholmen blev gråa och trista men här är några av det bästa.

Vacker bild
Lite så här gamalt stuck

Föll för den här bilden, både i verkligheten och när jag fångade den på bild. Hoppas verkligen att jag får fler dagar ute på kungsholmen när det är lite bättre väder.

Trappa
Gamal trappa


Kungsholmen är ju Sverige super borg som skulle vara fiends första möte med Sverige där de skulle vända. Och det stucket finns kvar på Kungsholmen och det är verkligen mysigt där. Det känns som att springa runt i en film.

Nej nu kallar lumpen.


Kommentarer
Postat av: Shy

Hej!
Nu är jag inne (sent om natten) och tittar på dina fantastiska bilder igen! Hoppas du fortsätter och plåta lika entusiastiskt som du gör! Du hittar de där sakerna man ofta missar när man är på semester/turne eller är ute å far någonstans! Tänkt vad man missar på sin egen bakgård bara för att man växer upp där (jag som är från Dalarna önskar jag plåtar som du gör!)
Fint å goda julhelger önskar jag dig!

2007-12-16 @ 03:54:21
URL: http://blog.bahnhof.se/wb206853

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0