Massa regn

Efter som Linda varit här nere på besök och jag jobbat rätt så regelbundet så har bloggen fått lida, men det har ju inte varit något foto väder precis. Det har mest regnat hela tiden. Jag och Linda hade en mysig tur på Onsdagen men inget mer tyvärr. Inte i det fina vädret iallafall.

Men jag glömde min kamra på min och Lindas tur, fast när jag skulle köra in och lämna henne vid bussen så råkade jag se Sea Cloud II vid hamnen, och var ju tvugen att ta några foton på den.

Sea Cloud II
Lyx kryssare

Vädret var inte det bästa som båtens gäster fick upp leva i Malmö, men Polisens orkester spelade för dem. Men man fick inte ta foto på dem.

Sea Cloud II
Ingen liten skuta ändå

Sedan bar det av hemåt och titta på den stora sjö som regnet gjort vid viadukten hemma vid.

Över svämning
Ingen liten vatten pöll

Men blå himmel började nå fram genom de tunga molnen

Första sol glimten
Glädje efter två dagars regn

På tisdag åker jag på läger och stannar borta nästan en och en halv vecka. Så det kommer inte synas så mycket här på den tiden! Ha en perfekt regning dag!

Kommentarer
Postat av: Klara

Tjugge min vän, saknar dig det var alleldes för längesedan vi sågs! Hoppas vi ses på Jiingi!

2007-07-11 @ 19:36:37
URL: http://klaraemilia.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0