Allmänt trams

Skåne

Detta är en bild jag har suttit och gjort i Paint. Jag är inte precis lika duktig som många andra i Photoshop, så när jag skulle göra en skämt bild så var det en Sverige karta från internet och Paint som fick stå för jobbet. Mycket Förstoringsglas arbete suddiggumm i paint.

Bilden talar väl för sig själv. Där Skåne är vårt underbara Skåne och allt ovanför Hallandsåsen är Norrland, och jag kan ju citera Max och säga att "Allt ovanför Hallandsåsen är outforskad mark men troligtvis bebott"
(Detta inlägg är inget att ta på så stort allvar bara inse att jag har för mycket fritid)

Kommentarer
Postat av: Klara

man lär sig efter ett tag att man inte ska ta allt på allvar du säger!

2007-06-04 @ 15:03:13
Postat av: MeKlara

Haha. Mjo, det var vall lite skoj ^^
Jag antar att vi bor i den "bra" delen av Sverige.
Hoppas allt ar bra med dig och att vi kommer att ses pa Jiingi :) Klara

2007-06-12 @ 20:11:09
Postat av: Emilia.J(Singel)

Haaj, Är den bra delen Skåne:?

2012-02-22 @ 13:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0