Glädje

Nu är det inte många timmar kvar tills jag har tagit studenten och är jätte lycklig. Men idag när jag och mamma kom hem efter att ha varit hemma hos hennes faster, och även varit och handlat så låg där post på hallgolvet. Jag som var först inne såg precis vem som hade skickat det handskrivna brevet, med en Guld stjärna över adressen. Det kunde inte vara någon annan än Annalena Svensson, min gamla Hemkundskaps lärare och Mentor i 8:an och 9:an. I kuvertet låg ett lång brev där hon berättade lite allmänt och sedan ett troligvis handmålat grattulations kort från Vitnam, med 100 kronor. Det är inte alla som får det. Jag blev jätte stolt.

Student pressent
Tack Annalena för ett rörande brev och grattulation

Tack så hemskt mycket Annalena även om du inte läser detta så är jag otroligt stolt över att få ha varit din elve. Sedan är det ju student imorgon så fick åka iväg och klippa mig, och såhär blev resultatet.

Ny frisyr
Jag med ny frisyr.

Tack för besöket. Jag vet det tar tid mellan uppdateringarna. Men jag har inte tid för att vara ute och gå precis och fota så mycket. Men jag försöker få tid hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Linda

Surpuppa, du är ju fin i håret! Haha
Älskar dig

2007-06-13 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0