Lomma strand

Medan mamma var och klippte sig hos sin frisör i Lomma stack jag till stranden och tog några foton. De blev dok inte bra på grund av den dåliga solen, och de elaka molnen. Men en del får jag ändå lägga upp!

Vatten
Bara små vågor i Lomma

I Lomma är där bara små vågor, och tur är väl det. Fast hade det varit lite mer liv där så hade faktiskt kamran kanske kunnat fånga något häftigt. När jag var liten så hade jag en tavla från Ikea där en fyr blir helt dränkt av en våg, och sen jag fick den kamran har jag alltid velat göra något likadant.

Ring
Ring

En ring låg söndrig och rostig på väg ut mot piren så stannade och tog ett foto på den med. Rostiga saker är inte helt fel alltid. Är den inte snygg?

Klump
Även en rostig klump

Där stod även en del rostiga klumpar här och där. Mycket snygga de också. Är det bara jag som tycker det.

Kommentarer
Postat av: Kyllikki

Fina bilder och speciellt de rostga gillar jag!

2009-09-01 @ 08:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0