Ny blommar det i Alnarp

Jag skrev ju om stranden igår, och för att inte göra det inlägget så långt och tråkigt så sket jag i att lägga upp en del blommer från Alnarp, så det kommer här och nu. Jag har idag gjort skorpor eller ska nog skriva FÖRSÖKT göra skorpor, och det skulle komma bilder om det istället fast jag var inte så bra på att baka skorpor så det fick bli vackra blommor istället.

Blomma
Väldigt vacker tycker jag

Blomma
Vit och fin

Blomma
Ville plocka några men det får man ju inte

Blomma

När jag skulle fota denna blomma som sitter i ett träd ute i alnarp så hade jag problem, den händer högt upp i ett träd. Efter ett par dåliga försök så drog jag lite i en gren och precis när jag tryckte på avtryckaren så blev trycket för mycket på grenen så den gick av. Vet inte om de i Alnarp blev så glada, men jag gömmde grenen i en buske, det kanske växer upp ett nytt träd där om ett par år.

Mysigt
Super mysigt

Kan man annat än tycka det är super mysigt att gå i Alnarp? Jag tycker det är jätte skönt att ha en sådan trevlig park inte långt ifrån där man bor. Jag tycker jag ska få mer tid över när det är fint väder, för jag vill ju komma ut och gå lite mer men humöret sjunker ju när man tittar ut och ser hur mycket det blåser och hur tunga molnen är.

Tack för mig idag. Hoppas vi ses under sommaren.

Kommentarer
Postat av: Maria

Väldigt vackra bilder! :) Dom stenarna skulle jag gärna gå på :P

2007-11-07 @ 18:05:42
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0