Student

Igår när jag skulle gå och handla fastnade ögonen på ett träd med något vitt klegg eller mer spindelnäts liknade. Jag var tvungen att ta några bilder på denna skapelse.

Träd
Trädet

När vi snackade med vaktmästaren om det så sa han att det var larver som hade satt sig på trädet, så snart har vi väl en hel Fjärillsfarm här på gården.

Gren
Så här såg en gren ut

Sedan var det dags med massa student firande, jag gick till skolan klockan nio och klockan 10 så var jag redan rund under skorna. Efter att hela skolan bjöd på groggar och öl. Hade nästan fler öl med mig hem än till skolan. Sedan så var det hem och duscha hjälpa mamma med de sista förbeedelserna, även hämta Linda. Innan det var dag att sticka tillbaks till skolan för Fotografering, landgång, och springa ut på kajen och hoppa och tjoa, och framför allt leta upp familj Linda och släckten.

Scouter
Scouter Larsson, Dan, Johan, Maria

Släckt och vänner hittade hem till mig, här är några scouter som trängdes på balkongen. Tyvärr så blir det tråkigt att titta på enormt många människo bilder så därför blev det dessa trevlig typer åter kommer till deras pressent senare.

Pressentbord
Dopp? Student? Begravning?

När vi tände ljuset på pressentbordet så fråga satt många gäster om det var en begravning de var på. Men det var ju min studente och vi gjorde allt för det skulle bli mysigt.

Scout pressent
Scout pressent

Pressent från scouterna, där varje fack innehäll något som jag glömt under alla årens lopp. Det ända som fattades var nog ett regnställ men jag fick ju en kondom, och jag har sett att den kan avnändas som regnställ.

Baren
Baren

Badkaret fick bli bar för kvällen! GÄsterna drack lite dåligt.

Humlan
Humla

Äntligen har jag fått min humel bild. Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Persson

Man får gratulera lite i efterskott.
//Fredik

2007-06-16 @ 21:43:57
URL: http://fotoblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0