Babbel maja

Idag kände jag bara för att lägga upp massa strunt, och bara skriva av mig lite dumma saker. Vi kan ju börja från början och snacka om att jag har varit med pappa i lastbilen, och lossat nere i Vellinge. I och med Maria vill ha en bild på någon av de lastbilar som jag har åkt med igenom åren så passade jag på att ta ett foto på pappas lastbil där den stod i solen.

Pappas Lastbil
Pappas lastbil. Åkeri - F-Com tarnsporter AB

Sen bar det av hem och ta det lite lungt innan man skulle börja förbereda sig inför Göteborgs resan. Ska nämligen upp där så det lär ju inte bli någon uppdatering i helgen precis. Jag som har skjutit att putsa upp kängerna framför mig fick se till att göra det, för där Linda och deras Scoutkår har sina stuger står det högt med vatten överallt så jag fick putsa upp dem. Och medan de stod på tork så var jag bara tvungen att ta ett foto.

Mina Lundhags
Mina underbara Lundhags kängor, efter en välbehövlig tvätt.

Sedan för att avsluta mitt sjunde inlägg på min fotoblogg så måste jag bara visa vår underbar skylt vi har fått i hissen hemma hos pappa.

Kl?mrisk
Se upp för klämrisken.

Vår kära hyresförvaltare kände att vi skulle ta det lungt och inse riskerna med att åka vår otroligt trånga hiss med otymliga saker. Så han satte upp en stor klämrisk skylt! Han är faktiskt värd en dagens ros.

Det var all i den sjunde bloggen.

Kommentarer
Postat av: Helena på ROOMSERVICE

Hoppas kängorna lyktor rosor nu ;0)

2007-03-24 @ 08:21:16
URL: http://roomservice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0