Drömmar

Nu i det grå dassiga vädret som har kommit tillbaks så sitter man gärna framför datorn och drömmer sig bort till sommaren, och när man sitter och kollar igen de få bilder som är kvar på datorn just nu så hittar man en del bilder på bilen. Som just nu står på verkstad. När man ser bilen så kliar det i fingrarna att få hem bilen igen, och om allt går som det ska så är det snart hemma igen. Troligtvis någon gång i nästa vecka.

Min Bil 1
Bilden med öresunds bron i bakgrunden (ev Malin Näckrup)

Bilden togs en sen kväll i somras när jag och Malin var ute på foto runda. Vi var först i grannebacken och sen lite andra ställen innan vi till slut hamnade på öresunds utsikts platsen.

Min Bil 2
Bilen i Alnarps parken en sen sommarmorgon.

Här är det dok jag som tagit bilden. Jag ville ha en bild ovan ifrån och klättrade i träd för att få den perfekta bilden men blev aldrig nöjd, fast sen stälde jag mig på tå, och sträckt på handen och försökte sikta in bilen och denna bild blev det bästa resultatet. (Jag kan meddela att de som jobbar i Alnarp inte var glada på mig när jag körde upp på deras gräsmatta.

Allt för idag! Kommentera gärna bilderna i alla inlägg genom att klicka längs ner i inlägget [Kommentera]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0