Frimärken

Under föra veckan var mossan bortrest och medan hon befann sig på en enormt skönt spa behandling med en nära vän så fick hon brev från posten. I brevet låg hennes senaste skörd av frimärken som hon samlar på. I denna omgången var det tema Europa 2007 - Scouting "Vänner världen runt" Artikelnummer 241455 och formgivare Ingela Peterson Arrhenius.

image14 
Framsidan

Och i och med som alla bör förstå så är jag extremt glad för scouting och blev därför väldigt exalterad över att just dessa frimärken kom hem i brevlådan och var bara tvungen att ta lite foto på dem. Och jag kan nästan lova att dessa aldrig kommer hamna på ett kuvär så länge jag äger dem och så länge jag lever.

image15 
Så här ser dem ut. Mycket vackra.

Kommentarer
Postat av: Fredrik S

Tack för tipset på frimärkena! Hoppas nu bara att jag själv kan få tag på ett gäng sådana!

2007-03-29 @ 11:13:01
URL: http://fsahlstrom.blogspot.com
Postat av: Fredrik "Perra" Persson

synd att bilderna är lite suddiga.

//Fredrik

2007-04-01 @ 20:03:04
URL: http://www.shell.linux.se/perra/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0