Kajen

Efter en så här fin dag som det varit idag så tycker jag att ett par bilder från kajen i malmö kan publiceras. Ska ju dok berätta att jag fortfarande väntar på bilderna från "Star 07" alltså Arlöv och Åkarps vår läger på Skånningsboda. Mina bilder ligger på Börjes dator, och jag hoppas att snart få dem så jag kan lägga upp dem. Detta var egentligen inte det jag skulle skriva, utan att bilderna inte är tagna i dag. Bilderna togs en dag när jag väntade på Linda.

Fyr
Fyren


Fyren som lyser upp hela Malmö hamn, en vacker fyr enligt mig att titta på. Där har jag suttit en del gånger och tänkt på saker o ting som man inte brukar tänka på. Den var dok vackrare för.


Mås
Måsen

Försökte få en bild på Måsarna längs kajen rätt länge utan att lyckas så fantastiskt bra, men här är iallafall ett gått försök.

Ring
Ring

En ring att förtöja båtarna i. Alldelse rostig och gran där den står rätt upp ur betongen. Kanske lite dåligt ljus fast vad ska man göra när solen står på från andra sidan betong grisen.


Med denna blogg har jag fått dåligt samvete. Det tar så lång tid mellan uppdateringarna, plus att jag är så dålig på att ta med kamran. Jag är även dålig på att vara ute och gå på nya platser känns det som. Får väl ta med kamran till Göteborg i helgen, och ta en prommenad till slotts skogen och se om där finns något skoj att fotgafera medan Linda jobbar.


Kommentarer
Postat av: Shy

Åh, vackert, vilket ljus du fångat å så lite trafik, du verkar ju plåta centralt - jag kan bara se bilar på sista bilden :). Grattis till fina fotoblickar!

2007-05-26 @ 05:38:06
URL: http://blog.bahnhof.se/wb206853

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0