Studenten

Ja nu börjar det närma sig studenten, det är väl bara runt en månad kvar innan man står där på skolan lite runt om fötterna och man ska hitta sina föräldrar i ett hav av glad föräldrar och jag känner att det kommer vara rätt konstig känsla i magen. Men den tiden den sorgen. Idag var det tid för att hämta sina student mössor och de tillbehör man hade köpt. Jag hade då tagit ett paket för ca 650 kronor. När jag kommer in och ska hämta grejorna så får man bara ett ölglas, och de säger din mössa finns inte med. Då får man ringa upp till Göteborg till de som gör studentmössorna och fråga vad som händer. "Din mössa ska vara där" Men nej, så man ringer igen. "Jag får forska lite under dagen med du får höra av dig om det inte löser sig närmaste veckan". Känns lite sådär tråkigt och bara gå ifrån skolan med ett ölglas där det står Student 2007 och ingen mössa, men det ska väl lösa sig förhoppningsvis.


?lglas
Nog värdens dyraste Student ölglas för 650:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0