Sofia

Öppnade Photoshop och bara börja trycka på allt. Och ju mer jag tyckte ju mer blev det som jag ville ha det utan att jag viste om det själv.

Det är min första bild som likna något som detta liknar. Och till slut orkade jag inte mer och därför ser visa grejer ut som det gör.

Sofia kommer hata mig när hon väl förstår att jag har gjort något sånt här. Men jag hoppas hon hatar mig med kärlek!

Så här såg den ut när jag började!
Orginalet

Bara satt o lekte i photoshop och så blev det så här.
Efter mycket lekande så blev den så här.

Detta är nog inte sista gången jag försöker mig på att göra en täckning av ett fotografi, men då kommer jag ta mer tid på mig och hoppas det blir lite bättre, även om jag är rätt nöjd med denna!

Kommentarer
Postat av: puffe

haha fett kul!! =)

2010-01-05 @ 13:21:35
URL: http://puffeknuffe.blogg.se/
Postat av: Josefine ♥

Fin blogg!



Kramar Josefine! <333

2011-01-16 @ 11:22:20
URL: http://mydreamblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0