Mousserat Vin

Bubblor det gillar jag. Så därför får dagens bilder vara på just två mycket mousserande Viner.

Mousserat Vin, Asti
Asti

Asti
Är ett mycket gott, mousserat vin, jag tycker om det. Det passa perfekt när man ska ha det lite mysigt på lagom nivå. Helt klart min favorit.

Mousserat Jordgubbs Vin
Jordgubbs vin

Katlenburger
Jorbgubbs vin är inte så gott som jag trodde. Där finns en mycket godare sort inom jordgubbs hållet. Men detta gick jätte bort. Bara sprit smack vilket jag inte vill ha i ett mousserat vin, och sedan är det skruv kork vilket också går fett bort.

Är det inte roligt att sitta och läsa om mina åsikter om två mousserande viner, när jag egentligen inte kan någonting. Fast smacken är ju delad som tur är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

smaken älskling, smaKen.

2008-01-22 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0