Nikon D40

Köpte en ny digital kamra i mellandags rean, kände att jag ville ha en ny kamra. Det fick landa på en Nikon D40, apsolut ingen super duper kamra, men det fyller mina vardags behov väldigt bra. Kamran är lätt att hantera, det mesta kan göras både Automat och Manuellt, med enkla ratt rörelse. Jag är nöjd. Nu har jag i och för sig inte tagit så mycket kort med den. Enbart lite i göteborg när jag o Linda var ute och gick en runda. Annars har det bara blivit små inomhus foto mest för att leka med den nya kamran.

Nikon D40
Nikon D40

Är svårt att ta foto på en svart kamra när man har en svart vägg och bord som bakgrund, tyvärr var det den bästa bilden. Men nu har jag iallafall fått skryta lite om kamran.

God fortsättning gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0