Valnött

Här kommer en liten bild på en valnött.

Valnött
En jul nött

Jag såg en kompis som hade tagit ett foto på ett nyponkvist, med röda fina blad, och enort vackra skuggor. Längre ner på sidan på hans fotoblogg, så stod det hur han hade gjort. Jag tyckte det var snyggt så jag bestämde mig för att själv prova. Och så här blev det.

Han/vi har satt upp en vanlig vitt/genomskindlig låda med ett vitt papper som är "rullat", sedan lyst med en bords lampa genom lådan och tagit fotot. Mitt resultat blev så här. Men jag kan ju skylla på att jag inte har lärt mig den nya kamran och att jag gjorde detta innan jag skulle till lumpen och hade bråttom!


Kommentarer
Postat av: Niklas Euström

Hej hej! Va glad man blir när man nu ser att även du har skaffat en riktig kamera. Snygg bild på nötten, har själv försökt mig på de tricket men aldrig med ett bra resultat.

Du kommer väl ihåg mig?

2008-01-14 @ 00:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0