studie besök på Bogsergruppen

I och med att vår båt ligger still så fick vi för en dag hänga med på en bogsering, men bogsergruppen. Alla i tunga gruppen fick följa med på en förhallning av en ubåt, medan jag fick följa med när Heros skulle tränna bosering med Orion.

Jag kunde inte ta några bilder på Orion i och med att den båten är topp hemlig och Försvarsmakten gärna ser att den båten inte fotograferas. Men på väg ut ur hamnen kunde jag ta foto på förhallningen av ubåten. En ubåt, blir verkligen fräck i motljus.

Ubåt
Svensk ubåt. (tror den heter Tyo Gottland)

Tunga gruppens FC körde Robban, och skulle knuffa lite på förhallningen av Ubåten, men den behövdes inte knuffas förens den kom in till varvet så han bara åkte runt på havet och lekte. Och givetvis fastnade värdens coolaste båt på bild.

Robban
Fc Göran, och Maskin chiffen Pierre åker runt med båten Robban

Som ni ser på bilderna så är det väldigt vackert väder så jag letade rätt på ett moln, och tog foto på det med den ljusblåa himlen, vattnet, och en liten bit av land. För mig är det mycket vackert. Tycker inte ni.

Fint väder
Våren?

Ja nu känns det som om våren har kommit. Det är så här dagarna ska se ut även om det är kan vara lite kallt i skuggan.

Äntligen fick jag bilder, som var värda att lägga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0